nedelja, 21. april 2013

Težiščnice

Spoznal boš še eno daljico, ki jo lahko narišeš v katerikoli trikotnik.

Za uvod pa iz papirja izreži poljubni trikotnik (uporabi trši papir). Iz puščice vzemi ošiljen svinčnik, nanj pa položi trikotnik.
POIŠČI TOČKO V TRIKOTNIKU, tako, da bo trikotnik obstal na konici svinčnika.

V pomoč ti naj bo filmček.


http://www.youtube.com/watch?v=nHpQlaaAUz

Pri raziskovanju bodi ustavarjalen, vedno pa lahko komentiraš pod vsako objavo ter poprašaš sošolce ali učitelja.

Sošolcu lahko tudi odgovoriš na zastavljeno vprašanje.
  

V pomoč ti je lahko tudi učbenik


http://www.devetletka.net/novi_un/matematika



15 komentarjev:

  1. ja.....dobro no

    OdgovoriIzbriši
  2. potrebovale smo veliko časa (špela s. in valentina).

    OdgovoriIzbriši
  3. takšno točko sem hitro našel. (Miha)

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo zežko sem poiskal točko(žiga)
    drgač je pa čist lahku(žiga)

    OdgovoriIzbriši
  5. težko sem poiskel točko (andraž)
    drugač je pa čist lahko in zakon(andraž)

    OdgovoriIzbriši
  6. s konico svinčnika mi je z več poskusi težko uspelo poiskati točko(maja)

    OdgovoriIzbriši
  7. s konico svinčnika nisem mogla poiskati točke (anja)

    OdgovoriIzbriši
  8. zanimivo...se mi kar dopade čeprav mi matemkatika ni preveč ušeč (Nežka)

    OdgovoriIzbriši
  9. to točko je težko najti(erika)

    OdgovoriIzbriši
  10. ni nama ratalu(Nastja,Christina)

    OdgovoriIzbriši
  11. z debelejšim pokrovčkom je lažje kot brez njega:D
    malo goljufanja pa ni škodilo <3 (mašii)

    OdgovoriIzbriši
  12. težiščnice so zakon vsaj meni......XD (žiga)

    OdgovoriIzbriši
  13. TISTU NE ZNAM NARISAT...(NASTJA)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ratalu mi je ...(nastja)

    OdgovoriIzbriši
  15. kar zanimivo težiščnico ni bilo tako težko najti:)

    OdgovoriIzbriši